ΣΤΡΑΝΤ ΕΝΑ ΒΙΟΛΙ ΓΙΑ ΒΑΛΣ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ
με ΦΠΑ
Ποιος είναι ο Στραντ; Πώς θα βγουν πάλι νότες από το δοξάρι και τις χορδές ενός βιολιού; Τι σηµαίνει για έναν βιολιστή να παίζει µ’ ένα Στραντιβάριους; Πώς γίνεται κι ακούγονται µελωδίες σ’ ένα σταθµό του µετρό;
Τις απαντήσεις τις δίνει αυτό το βιβλίο, που µας ταξιδεύει στον µαγικό κόσµο της κλασικής µουσικής, µας παρουσιάζει γνωστούς συνθέτες και µας µαθαίνει για τα µουσικά όργανα συνδυάζοντάς τα µε έργα ζωγραφικής, µέσα από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες που συνοδεύουν το κείµενο.

Οι εκπτώσεις ισχύουν μόνο στις αγορές μέσω eshop
Η Νίκη Κάντζου είναι εκπαιδευτικός. Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος Master στη "Παιδαγωγική και Διδακτική Μεθοδολογία του Νηπιαγωγείου" από τη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το 1999 διορίστηκε στη δημόσια εκπαίδευση. Έχει γράψει, σε συνεργασία με άλλους εκπαιδευτικούς, τα βιβλία "Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο νηπιαγωγείο" (εκδόσεις Δίπτυχο) και "Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004. Δραστηριότητες για την προσχολική ηλικία" (ΥΠΕΠΘ - Αθήνα 2004), "Πολυπολητισμικότητα και εκπαιδευτικός ρατσισμός. Σχέδια εργασίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό σχολείο" (εκδόσεις Δίπτυχο). Επίσης έχει γράψει το τρίτομο έργο "Καθημερινές διαθεματικές δραστηριότητες για το Νηπιαγωγείο" (εκδόσεις Δίπτυχο). Έχει γράψει ακόμη πολλά άρθρα σε επιστημονικές επιθεωρήσεις και περιοδικά. Το 2004 ανέλαβε υπεύθυνη σύνταξης στο επιστημονικό περιοδικό προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο".
H Φυλλιώ Νικολούδη γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι νηπιαγωγός και δασκάλα δράματος στην εκπαίδευση. Έχει συνεργαστεί με το Πανεπιστήμιο Αθηνών σε πιλοτικά προγράμματα εφαρμογής της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και στο πρόγραμμα εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια, σε συνέδρια και σε σεμινάρια επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, με θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, θεατρικής παιδείας και ανάπτυξης υλοποίησης σχεδίων εργασίας. Αρθρογραφεί και είναι μέλος της συντακτικής ομάδας στο παιδαγωγικό περιοδικό "Σύγχρονο Νηπιαγωγείο".